Статьи

Moncler

«Краще гір можуть бути тільки гори, на яких ти не був» - це гарне вислів відомо всім завойовникам гірських вершин, любителям активного гірського відпочинку і зимових розваг «Краще гір можуть бути тільки гори, на яких ти не був» - це гарне вислів відомо всім завойовникам гірських вершин, любителям активного гірського відпочинку і зимових розваг. А також цю думку поділяє і один дуже великий французький бренд «Moncler», якому вдалося підкорити і вершину індустрії моди, зайнявши впевнену і міцну позицію в люксовому сегменті ринку.

Серед гірських засніжених пейзажів одного з найбільш туристичних місць Монестье-де-Клермон, що знаходиться недалеко від Гренобля, народилася ідея створити бренд по виробництву одягу і аксесуарів для спорту. Ідея прийшла в голову Рене Рамійону, на рахунку якого був уже великий виробничий досвід: з 1933 року у нього була невелика компанія, яка виготовляє гірськолижний інвентар. У процесі його виробництва було отримано кілька патентів на винаходи в сфері зимових видів відпочинку.

Назва бренду походить від назви місця, де жив і починав працювати Рене Рамійон - Monestier de Clermont. Розвивати бізнес Рене допомагав його кращий друг Андре Вінсент, який володів необхідними для цієї справи якостями - підприємливістю і спритністю. Вони домоглися високих показників продажів і позитивної оцінки продукції від багатьох фахівців.

Великим досягненням для компанії Рене став контракт з французькою армією на виготовлення кріплень для лиж, але в період Другої Світової Війни контракт розірвали і сильно впав рівень продажів.

На тлі цих невдачі відбулася важлива і, можна сказати, щаслива подія в житті Рене Рамійоне - він знайомитися з французьким альпіністом і інструктором по лижам Ліонелем Терре, який відразу побачив потенціал в тому, що робив Рене і подав йому ідею виробляти рукавички, комбінезони та спальні мішки, які б володіли високими показниками збереження тепла при низьких температурах і гарантували захист в будь-якому кліматі і при різних погодних умовах.

І ось, в 1952 році виготовляється перший пуховик під знаком «Moncler», в якості теплого форми в зимовий час для заводських трудяг, дуже простого дизайну і лаконічного синього кольору. Однак чесноти цієї куртки на гусячому пуху - маленький обсяг, невелика вага і відмінні теплосберегательние властивості, припали до душі і альпіністам, і спортсменам зимових видів спорту. Пуховики «Moncler» надихнули Ліонеля Терре на чергове підкорення гірських вершин, незважаючи на те, що в попередній невдалої експедиції він обморозив руки і ноги. Ліонель захоплено говорив, що завдяки роботі «Moncler» з'явилася можливість підкорення висот, які могли наснитися лише в самому сміливому сні. Від його надійшло замовлення - рукавиці, спальний мішок і комбінезон, який згодом дав запуск виробництва повноцінної лінії одягу «Moncler pour Lional Terray», під його чуйним кураторством. Інноваційний матеріал «Tegal», наданий в ролі наповнювача великої хімічною компанією, зробив вироби цієї колекції унікальними. Пуховики для носіння в горах створювалися подвійними і залишаються такими до цього дня, будучи частиною сучасних колекцій.

Починаючи з 1954 року пуховики «Moncler» активно «брали участь» у різних експедиціях по завоюванню гірських вершин і вивчення суворих кліматичних зон планети. У 1962 році компанія отримує патент на розробку пухової наповнювача. А в 1968 році на логотипі «Moncler» через схематичного силуету гори Егуіт став визирати півень давньої галльську породи, що є в той час символом Франції. Сталося це в зв'язку з тим, що «Moncler» випала честь поставляти обмундирування для національної команди лижників Франції для змагань на Зимовій Олімпіаді.

У 1972 році шиються не продуваються анораки і тоді ж виходить нова, найуспішніша модель пуховика під назвою «Непал»: виконаний в соковитою палітрі, він мав на плечах захисні вставки зі шкіри та був легший. Далі ця модель удосконалювалася, стаючи ще більш функціональною і затребуваною.

Поворотними в історії компанії стали 80-і роки. Одяг «Moncler» стягнула любов в серцях знаменитостей і публічних людей, її називають трендом багато глянсових видань.

Популярний тижневик «Elle» опублікував на своїх сторінках вихваляє статтю про «Moncler» і його продукції, відкривши тим самим бренду двері в світ моди.

Куртки бренду часто мають незвичайний крій, вони шиються з глянсового нейлонової тканини соковитих кольорів і фігурно простегивать, забезпечуються цікавими деталями. Одяг марки стали розглядати як стильний і практичний повсякденний варіант.

У 1980 році компанія починає співпрацю з Шанталь Томас і талант дизайнера дуже сильно вплинув на зовнішній вигляд пуховика: як застібок стали використовуватися кнопки, при пошитті - двосторонні тканини, а декоративними елементами стали хутра та атласні стрічки. Вона допомогла одязі бренду остаточно увійти в світ міської повсякденному моди, зробивши речі більш витонченими, гламурними і стильними.

А в 1988 році бренду знову «засвітився» на сторінках відомого видання, що називався «Мадам Фігаро». В честь Різдва було зроблено спеціальне фото-привітання, на якому весь колектив журналу був одягнений в пуховики від «Moncler».

В кінці 90-х компанія починає брати участь в модних авторитетних показах в Парижі, які проходять кожні півроку, а в 2002 році запускає лінію «Gamme Rouge», що складається з одягу і різних аксесуарів.

У 2003 році відбувається поширене для великих успішних компаній подія - «Moncler» проданий комерсанту і спортсмену в минулому з Італії Ремо Руффини, який і зараз стоїть біля керма управління компанією.

Будучи давнім шанувальником марки, Руффини прагне до подальшого підтримання рівня бренду і поліпшення моделей, які зробили «Moncler» знаменитим. Він починає співпрацювати з різними відомими дизайнерами, випускаючи всілякі цікаві колаборації. Кожні презентації та покази Руффини організовує так, що вони нагадують якесь театралізоване дійство, з ефектним дефіле і художнім оформленням.

У 2005 році в світ виходять лінії одягу «Moncler Gamme Rouge» і «Moncler Gamme Bleu», для рекламної компанії яких була створена знаменита фотосесія за участю людей і різних тварин.

Періодично Руффини робить кадрові зміни, змінюючи людей на посаді провідного дизайнера, щоб дивувати шанувальників бренду несподіваними, але приємними рішеннями. Так як марка стала надзвичайно затребуваною, на її популярності стали наживатися фірми, що займаються виготовленням фірмових підробок. Щоб захистити свою продукцію, на етикетках став вказуватися 12-значний код з адресою сайту, на якому спеціальна система з легкістю могла ідентифікувати виріб. Така технологія отримала назву «Certilogo».

Незабаром бренд починає вкорінюватися в різних країнах світу і в 2008 році відкриває перші фірмові бутіки у Франції і в Італії. А роком пізніше - в Китаї і Великобританії.

У 2009 році вперше була випущена лінійка «Moncler Enfant», призначена для дітей. А на наступний рік з'явилася лінія речей для чоловіків «Moncler Grenoble», в розробці якої взяв участь і Ремо Руффини власною персоною.

У 2012 році у бренду трапився ювілей - 60 успішних років існування. В честь цього на сайті «Moncler» була викладена історія компанії у вигляді коміксу, з качкою в головній ролі, під назвою «MonDuck». А також випущена лінія з сонцезахисних окулярів «Moncler Lunettes». Тоді ж вийшла лінія для чоловіків - альпіністів «Moncler R».

Зараз продукцію марки «Moncler» можна знайти принаймні в ста мультибрендових бутиках по всьому світу, відкрито близько 20 фірмових магазинів і один - представляє дитячий одяг.

У компанії існує кілька постійних лінійок продукції, для яких характерний певний стиль і в яку входить одяг і аксесуари:

- основна лінія так і називається - «Moncler».

- спрямованість лінійки «Moncler Enfant» - діти.

- хто любить міський стиль, полюбить і лінійку «Moncler Grenoble».

- цікавиться неокласичних стилем буде цікава лінійка «Moncler Gamme Rouge».

- стиль препп змішується з неоклассикой і спортивним стилем в лінійці «Moncler Gamme Bleu».

- для захоплених альпінізмом - чоловічий одяг лінії «Moncler R», а в пошуку стильних сонцезахисних окулярів варто звернутися до лінійки «Moncler Lunettes».

Вся продукція «Moncler» заснована на традиціях і політиці якості, яка гарантує ефективний захист від негоди і задоволення від дизайну і стилю. Візитна картка бренду - верхній одяг. Модельний ряд на стільки різноманітний, що кожен може підібрати собі річ за смаком: молоді люди і спортсмени куртки, виконані в соковитих яскравих зігріваючих кольорах, дами - приталені куртки, бізнес-леді - елегантні пуховики-пальто.

Бренд «Moncler», який спустився з велетенських гір, стрімко підкорив вершини високої моди. Пристрасть до речей марки об'єднує професійних любителів зимового спорту і примхливих модників по всьому світу.

Новости


 PHILIP LAURENCE   Pioneer   Антистресс   Аромалампы   Бизнес   Игры   Косметика   Оружие   Панно   Романтика   Спорт   Фен-Шуй   Фен-Шуй Аромалампы   Часы   ЭКСТРИМ   ЭМОЦИИ   Экскурсии   визитницы   подарки для деловых людей   фотоальбомы  
— сайт сделан на студии « Kontora #2 »
E-mail: [email protected]



  • Карта сайта