Статьи

IDC: Світовий ринок розумних годин і фітнес-браслетів виріс на 5,5% до 27,9 млн пристроїв, лідирують Apple і Xiaomi

Компанія IDC опублікувала свіжу версію дослідження ринку розумних годин і інших носяться аксесуарів

Компанія IDC опублікувала свіжу версію дослідження ринку розумних годин і інших носяться аксесуарів. За другий квартал виробники змогли продати 27,9 млн пристроїв, що на 5,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому в грошах сегмент виріс на 8,3% до позначки $ 4,8 млрд, що вказує на зростання популярності дорогих моделей.

На першому місці з результатом 4,7 млн ​​пристроїв і часткою 17,0% (річне зростання 38,4%) виявилася компанія Apple, хоча рік тому вона ділила друге-третє місце з Fitbit, пропустивши вперед Xiaomi. На руку компанії зіграла висока популярність LTE-версії годин Apple Watch 3 , Яка в певних випадках дозволяє замінити смартфон.

На другому місці розташувалася Xiaomi, яка також показала хороший річне зростання (+ 19,8%), однак 4,2 млн примірників (15,1% ринку) не вистачило, щоб наздогнати Apple. Проте, завдяки свіжої моделі браслета Mi Band 3 і швидкого виходу його NFC-версії , Перспективи у компанії досить хороші.

Справи у Fitbit (2,7 млн ​​штук) не такі хороші, як у конкурентів, цей виробник єдиний з Топ-5, хто показав негативні результати (-21,7%). А ось Huawei навпаки, порадував дворазовим зростанням (+ 118,1%), поставивши на ринок 1,8 млн носяться розумних пристроїв, що на 1 млн більше, ніж роком раніше.

Garmin з 1,5 млн проданих пристроїв (частка 5,3%) зміг обігнати Samsung і увійти в Топ-5, що само по собі позитивний результат. Всі інші виробники розумних годин і інших носяться аксесуарів сумарно поставили на світовий ринок 13,0 млн пристроїв (частка 46,6%), хоча рік тому вони займали більше половини ринку - 13,8 млн штук (частка 52,4%).

Всі інші виробники розумних годин і інших носяться аксесуарів сумарно поставили на світовий ринок 13,0 млн пристроїв (частка 46,6%), хоча рік тому вони займали більше половини ринку - 13,8 млн штук (частка 52,4%)

В цілому, результати основних ринків Північної Америки, Японії і Західної Європи знизилися на 6,3% в річному обчисленні через падіння попиту на базові фітнес-браслети і недолік нових цікавих смарт-годин. У той же час ринки, що розвиваються, включаючи Азію, Центральну і Східну Європу, Близький Схід, Африку і Латинську Америку виросли на 14%, так як в цих регіонах традиційно високий попит на недорогі фітнес-браслети.

джерело: IDC

Новости


 PHILIP LAURENCE   Pioneer   Антистресс   Аромалампы   Бизнес   Игры   Косметика   Оружие   Панно   Романтика   Спорт   Фен-Шуй   Фен-Шуй Аромалампы   Часы   ЭКСТРИМ   ЭМОЦИИ   Экскурсии   визитницы   подарки для деловых людей   фотоальбомы  
— сайт сделан на студии « Kontora #2 »
E-mail: [email protected]



  • Карта сайта